Metodika CQ-Collaboration Quotient® v praxi
Účastníci se mimo jiné naučí
• postupy a metody k ověřování jednotlivých CQ úrovní
• vest školení „Empatická komunikace“ a „Belbin a tým“
• koučovat absolventy programu „Člen vysoce výkonného týmu“
• nastavovat interní systémy komunikace tak, aby poskytovaly informace pro zpětnou vazbu vzhledem k jednotlivým úrovním CQ
• poradit zájemcům o získání jednotlivých kvalifikací
Proces vzdělávání CQ kouče / mentora je rozdělen do několika etap:
1. Jednodenní školení - Úvod do metodiky CQ
2. Jednodenní školení - Systémy získávání zpětné vazby
3. Absolvování všech tří školení A,B,C
4. Spolupráce s lektorem CQcentra při realizaci školení A,B,C jako co-lektor
5. Samostatné vedení školení A a B za přítomnosti lektora CQcentra
6. Jednodenní zaškolení v práci s expertním software Belbin INTERPLACE
7. Spolupráce s lektorem CQcentra na assessment centru úrovně C
8. Samostatná realizace assessment centra úrovně C za přítomnosti lektora CQcentra
9. Závěrečná zkouška na úroveň D
10. Následně 1x ročně mentoring s auditorem CQcentra na základě půldenního náhledu na kurzu Empatická komunikace, Belbin a tým a assessment centra pro úroveň C.
Celý proces lze zrealizovat v rozmezí 3-6 měsíců.